ایران پرسمان

آخرين مطالب

5 کتاب کوتاه که ارزش خواندن دارد خردنامه

5 کتاب کوتاه که ارزش خواندن دارد
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - الف / برای زمانی که احساس می‌کنید نیاز به استراحت دارید، داشتن یک کتاب کوتاه و مختصر که بتواند ذهنتان را از محیط اطراف دور کند بسیار مفید است. ما لیستی از چندین کتاب کوتاه و جذاب برایتان آماده کرده‌ایم تا در مواقعی که احساس نیاز به کتابی آرامش بخش را دارید، بتوانید از این موارد استفاده کنید.
نیروی اعتماد به نفس
این کتاب به شما می‌آموزد اعتماد به نفس کلید زندگی سالم و موفق است. با تمام نتایجی مثبتی که اعتماد به نفس بر زندگی افراد دارد باز هم کسانی هستند که این ویژگی مثبت را ندارند. در حقیقت داستان بشر داستان زندگی زنان و مردانی است که ارزش‌های خود را نمی‌شناسند. افراد عادت دارند به ضعف‌های خود تمرکز کنند و توانایی‌های خود را با دیگران مقایسه کنند. آنها به چیزی کمتر از آنچه لیاقتش را دارند قانع می‌شوند. در این کتاب با قوانین مختلفی آشنا خواهید شد که رسیدن به اعتماد به نفس را برایتان میسر می‌کند. در زندگی ما سرنوشت هیچ کس از قبل نوشته نشده. ما می‌توانیم به گونه‌ای زندگی کنیم که موفق و ثروتمند باشیم. احساس رضایت و اعتماد به نفس رابطه‌ای تنگاتنگ با خود دارد. ما در این کتاب با ویژگی‌های این نیروی عظیم آشنا می‌شویم و روش رسیدن به آن را می‌آموزیم. برای خرید اینترنتی کتاب نیروی اعتماد به نفس می‌توانید به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید و از مزایای خرید آنلاین با قیمتی مناسب بهره‌مند شوید.
زندگی عزیز
این کتاب به کوچکی یک جلد مجله است. نویسنده این کتاب آن را با ساده‌ترین زبان ممکن نوشته است. در این کتاب شما به آنچه انتظار دارید نمی‌رسید. در واقع جذابیت داستان به سادگی آن است. کتابی ساده و دور از هرگونه پیچیدگی که آرامش خوبی به شما می‌بخشد. شخصیت‌های داستان به قدری ساده و معمولی هستند که انگار برای جای گرفتن در یک کتاب به اندازه کافی خوب نیستند اما این حقیقت زندگی همه ما است. آنقدر ساده که انگار یک جلد از بهترین مجله های خارجی را از فروشگاه خریده‌اید و در حال خواندن آن هستید. به دلیل نزدیکی داستان زندگی عزیز به زندگی ساده و معمولی همه افراد این کتاب جایگاه ویژه‌ای در میان خوانندگان پیدا کرده است.
فراتر از هوشمندی
این کتاب از دیگر آثار برایان تریسی است که به ما می‌آموزید چگونه مانند موفق‌ها فکر کنیم. ما می‌آموزیم چگونه هوشمندانه فکر کنیم، تصمیم بگیریم و عمل کنیم. تا به حال به عواقب بلند مدت اشتباهات خود فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید تمام تصمیمات ما در اکنون اثری در آینده دارد؟ ما باید از هوش خود بهره بگیرید و آینده را با تصمیمات خود ارزیابی کنیم. هوشمند بودن به مدارک تحصیلی ما ربطی ندارد و به رفتار هوشمندانه ما بستگی دارد. در این کتاب جواب چند سوال را خواهید یافت. چرا کسب و کارها شکست می‌خورند؟ چرا بعضی از مردم هرگز ثروتمند نمی‌شوند؟ چگونه ذهنمان را به افکار مثبت معطوف کنیم؟ جواب تمام این سوالات را در این کتاب خواهید یافت.
ساده گرایی
ساده گرایی کلید خوشبختی و زندگی پر معنا است. آیا در زندگی احساس رضایت نمی‌کنید؟ آیا هر روز به سختی از تخت خارج می‌شوید و تا دیر وقت به سختی کار می‌کنید و شب با خستگی به تخت باز می‌گردید؟ آیا از کار خود متنفر هستید و پولتان را خرج کالاهای بی‌ارزش می‌کنید؟ اگر این توصیفات و بسیاری دیگر از این قبیل را در زندگی خود حس می‌کنید این کتاب کلید نگاهی تازه به زندگی شما است. به کمک ساده گرایی می‌توانید معنا زندگی خود را بیابید و زمان خود را صرف کار یا اشخاصی کنید که ارزشمند هستند. در این کتاب تجربه شخصی نویسندگان از ساده گرایی را خواهید خواند. در کتاب ساده گرایی می‌آموزید چگونه می‌توانید از یک زندگی شلوغ و همچنین خانه‌ای شلوغ یک شرایط آرام و ایده‌آل بسازید. ساده گرایی راه حقیقی زندگی را به شما نشان می‌دهد. در حقیقت پول زیاد عامل خوشبختی نیست. افراد ثروتمند از زمان حال لذت نمی‌برند و دائم در آینده‌ای زندگی می‌کنند که برای آن فشار و مسئولیت زیادی را متحمل شده‌اند.
اصل گرایی
با مطالعه این کتاب می‌آموزید چگونه با کار کمتر نتیجه بهتری بگیرید و منفعلانه دست به انتخاب نزنید. این روزها اغلب افراد فکر می‌کنند که باید تمام زمانشان را صرف کار کنند. ما تصور می‌کنیم که باید تمام همه کارها را فرا بگیریم. در حقیقت ما تمام کارها را بدون تخصص انجام می‌دهیم و این هدر دادن وقت است. ما ممکن است چندین کار را انجام دهیم و در آخر چیزی جز یک کارمند ساده نباشیم. اگر صبح به اداره برویم، برای ظهر به عنوان مسئول مالی در اداره به همکار خود کمک کنیم، عصر به عنوان مربی باشگاه فعالیت کنیم و در شب برای خود آشپزی کنیم چیزی جز خستگی مفرط به ما نمی‌دهد. اغلب ما در زندگی آنقدر درگیر کارهای مختلف هستیم که نمی‌توانیم یک مهارت حرفه‌ای را فرا بگیرید. در انتهای روز خسته از تمام کارها به تخت برمی‌گردیم و باز احساس موفقیت نمی‌کنیم. در این کتاب نویسنده به 4 اصل تاکید دارد:
1- کارهای کمتری انجام دهید اما عملکرد بهتری داشته باشید. 2- تنهای چیزهایی که در آنها استعداد خاصی دارید را در زندگی انتخاب کنید. 3- به طور مداوم خود و تصمیمات‌تان را به چالش کشیده و برنامه‌های خود را مطابق را ضروریات زندگی تغییر دهید. 4- وقتی مسئولیت‌های ضروری زندگی را از موارد غیر ضروری جدا کردید، درنگ نکنید و تغییرات لازم را در زندگی خود ایجاد کنید.
کتاب‌های و مجلات کوتاه زیادی وجود دارند که می‌توانید برای زمان استراحت خود از آنها استفاده کنید تا زمان خود را به درستی مدیریت کنید. مجلات هم به اندازه کتا‌ب‌ها تاثیرگذار و جذاب هستند و افراد زیادی به خواندن مجلات معتبر و همچنین مجلات انیمه علاقه دارند و از آنها برای پر کردن زمان فراغت خود استفاده می‌کنند. شما هم می‌توانید از مجلات و کتا‌ب‌های مختلف برای زمان فراغت خود استفاده کنید.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/388728/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم تاریخ/ بیانیه سازمان ملل علیه سلاح‏های شیمیایی عراق بر ضد ایران

داستانک/ راه نجات

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

آیا ماه به زمین نزدیک است؟

ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار

تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا

فرود زیبای مجدد فالکون 9

راه‌حل گران‌قیمت ناسا برای گردگیری در ماه

چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟

عشق زندگی می بخشد

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

داستان دلنشین لیلی و‌ مجنون

با آنکه دلم از غم هجرت خون است

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق

وعده خودرو و وام به نمایندگان در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف صحت دارد؟

توصیه محسن رضایی به دولتمردان غربی: دست از حماقت بردارید

رئیسی: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه پاکستان درباره سفر رئیس جمهور ایران

دست ردِ پاکستان به سینه آمریکا در ارتباط با ایران

سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست

اظهارات جدید معاون پارلمانی رئیسی: تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

کاخ معروف خاطرات هاشمی رفسنجانی!

درخواست وزیر خارجه آمریکا از چین در رابطه با ایران و کره شمالی

صدور حکم بمب گذار میدان تقسیم استانبول

طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گورهای دسته‌جمعی

انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

کودک فلسطینی: آرزو داشتم بازیکن فوتبال شوم اما اشغالگران صهیونیست پاهایم را از من گرفتند

بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم

کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟

پولیتیکو: اتحادیه اروپا تحریم گاز طبیعی مایع روسیه را بررسی می‌کند

طالبان سه کشور همسایه افغانستان را به حمایت از داعش متهم کرد

فریادهای اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا علیه رئیس کنگره آمریکا

ترکیه روابط تجاری خود را با اسرائیل قطع کرد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

هاآرتس مطرح کرد: اسرائیل در تله‌ای استراتژیک

تسلیحات، واجب تر از نان شب

صدام و هیتلر؛ از میل به ویرانگری تا قهرمان پرستی

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

علت گرانی شدید قیمت پیاز

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

حمایت جالب فعالین رسانه‌ای دنیا از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

نماهنگ «فلسطین تنها نیست» با نوای مهدی سلحشور

اگر کسی به یاد گناهان گذشته اش افتاد بداند ذات اقدس الهی به یادش انداخته

تفال/ سالها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

دریاچه ای زیبا در نیوزلند

اسب آبی نر پس از هفت سال ماده از آب درآمد!

حکمت/ گناهِ ثروتمندی

محافظت دانشجویان هاروارد از دانشجویان مسلمان هنگام خواندن نماز