ایران پرسمان

آخرين مطالب

تلویزیون سونی X80K با قیمت فوق العاده اقتصاد روز

تلویزیون سونی X80K با قیمت فوق العاده
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - بازار /همانطور که مستحضر هستید ، شرکت SONY از بهترین برند های بازار ، در حوزه ی طراحی و ساخت تلویزیون های هوشمند به شمار می رود که در سال های اخیر توانسته است جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان خود کسب کند . تلویزیون سونی مدل X80K یکی از جدید ترین تولیدات این کمپانی خوش نام ، در سال جدید میلادی به حساب می آید ، که علاوه بر زیبایی ظاهری و طراحی فوق العاده اش ، از امکانات و قابلیت های فراوانی نیز بهره می برد .
از خصوصیات بارز این تلویزیون می توان به طراحی شیک و ساختار بدنه ی باریک آن اشاره کرد ، که این سری از مدل های سونی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار هستند . همچنین به دلیل کم ضخامت بودنشان هم ، به راحتی و بدون هیچ مشکلی بر روی دیوار نصب می شوند . انگار که یک تابلوی مسطح تصاویری واقعی را برای شما پخش می کند .
از نظر رنج قیمتی هم می توانیم تلویزیون X80K سونی را به عنوان یک محصول اقتصادی در نظر بگیریم ، چرا که در حال حاضر شرکت های تولید کننده ی لوازم خانگی و من جمله سونی ، تلاش می کنند تا علاوه بر گنجاندن تکنولوژی های بروز در محصولاتشان ، قیمت مناسبی را هم برای آن ها در نظر بگیرند . همچنین شما عزیزان در صورت تمایل به خرید تلویزیون سونی X80K می توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید .
کیفیت تصویری فراتر از انتظار در تلویزیون X80K
کیفیت تصویر در انواع تلویزیون ها امری ضروری است ، و از مولفه های اساسی در خرید محسوب می شود . در گذشته تلویزیون های قدیمی امکان تنظیم و تغییر کیفیت را در خود نداشتند ، اما با به میان آمدن مدل های پیشرفته تر ، و رایج شدن این ویژگی در آن ها ، گاهی اوقات برای لذت بردن از فیلم یا برنامه ی مورد علاقه ، تغییر کیفیت آن بسیار به نظر می رسد .
کیفیت پخش تصاویر در تلویزیون سونی X80K با استفاده از پردازنده ی 4K HDR Processor X1 تا حد زیادی بالا رفته و وضوحی باورنکردنی را در اختیار شما قرار می دهد . این پردازشگر صحنه به صحنه فیلم ها و محتوای نمایشی را به صورتی شفاف به کاربر تحویل می دهد ، و همچنین باعث کاهش یا حذف نویز های مزاحم در تصویر می شود .

ایران پرسمان


طبق معمول هنگامی که فضای خانه تاریک باشد و هیچ نوری در اتاق نباشد ، چشمان شما بعد از مدتی نگاه کردن به صفحه ی تلویزیون خسته می شوند ، زیرا روشنایی ساتع شده از پنل ، به صورت مستقیم با بینایی شما در ارتباط است ، به همین دلیل است که اکثر چشم پزشکان توصیه ی های جدی در این زمینه دارند . اما خبر خوب اینجاست که شرکت سونی برای حل این مشکل از سنسور روشنایی یا همان Light Sensor در تلویزیون های خود استفاده کرده است . این سنسور وظیفه ی تشخیص روشنایی موجود در اتاق را بر عهده دارد ، و با استفاده از منبع تامین کننده ی Direct LED ، نور پس زمینه را متناسب با دید اشخاص تنظیم می کند.
سیستم صوتی منحصر به فرد تلویزیون های سونی
همانطور که در مطلب خرید تلویزیون سونی هم به آن اشاره کردیم ، TV های بالارده و پرچمدار این کمپانی ، از نظر قدرت و عملکرد سیستم صوتی ، در سطحی عالی و حرفه ای قرار دارند . یا به قول معروف : همیشه یک سر و گردن بالاتر هستند .
سیستم پخش این تلویزیون دارای دو بلندگوی بسیار قوی و قدرتمند با نام های Bass Reflex و X-Balanced است ، که اولی وظیفه ی قدرت بخشیدن به پایه و اساس صوت ، و دومی وظیفه ی هماهنگ کردن و تفکیک صدا را بر عهده دارد . این سیستم فوق العاده ، صوتی با توان 20 وات تولید می کند که یعنی هر کدام از بلندگوها 10 وات خروجی دارند ، و این در نوع خود بی نظیر است .
فناوری نام آشنای دالبی اتموس ، از بهترین تکنولوژی های در زمینه ی صدا به شمار می رود و به خودی خود یک ارتش تک نفره را ایجاد می کند . این قابلیت اصوات را فراگیر کرده و آن ها را به صورت کاملا طبیعی به گوش شنونده می رساند ، همچنین به معنای واقعی ، حس حظور در یک سینما را برای شما تداعی می کند .
فرمت DTS Digital Surround هم می‌توان گفت تقریباً همانند دالبی اتموس است که با افزایش کیفیت صدای تلویزیون ، اصوات را به صورت چند بعدی برایتان پخش می‌کند ، که در نتیجه شما از شنیدن صدایی واضح و رسا لذت خواهید برد .
همگام با تکنولوژی در تلویزیون سونی X80K
این تلویزیون دارای سیستم عامل Google TV می باشد ، که در حقیقت نسخه ی جدید و بروز همان اندروید قبلی به شمار می رود . با وجود این رابط کاربری ، دسترسی به بخش های مهم تلویزیون ، از جمله تنظیمات و برنامه ی های نصب شده به راحتی آب خوردن می باشد ، و کار کردن با آن هم بسیار سهل و آسان است .

ایران پرسمان


با قابلیت Google assistant یا همان جستجوی صوتی گوگل ، محتوای مورد علاقه ی خود را سریع تر از همیشه و فقط با استفاده از صدای خود پیدا کنید . پیمایش پیچیده تر یا تایپ خسته کننده دیگر وجود ندارد ، فقط با بپرسید تا تلویزیون شما گوش به فرمان باشد .
Motionflow XR در این تلویزیون یک فناوری هوشمند است ، که می‌تواند جزئیات کاملی را از تصاویر در حال پخش برای بیننده به نمایش بگذارد و فریم ‌های از دست رفته ی برنامه ‌های ورزشی و یا فیلم و سریال را بازسازی ‌کند . برای مثال قسمت ‌هایی در فیلم‌ های اکشن که به سرعت نشان داده می‌شوند و گاهی نمی‌توان به صورت دقیق آن ها را مشاهده کرد ، این فناوری سرعت آن‌ها را برایتان آهسته کرده و تصاویری کاملاً شفاف و یکدست را بازآفرینی می کند .
ریموت کنترل تلویزیون X80K سونی هم بسیار شیک و با حالتی مدرن طراحی شده است ، که زیبایی منحصر به فردی دارد . البته سونی تنها به ظاهر آن توجه نکرده است ، بلکه در کارایی این ریموت هم سنگ تمام گذاشته است . دکمه های ریموت کنترل با مواد آنتی باکتریال پوشیده شده اند تا میکروب به خود نگیرند و همیشه از تمیز بودنش اطمینان داشته باشید . همچنین شما می توانید تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون را ، به وسیله ی این ریموت هوشمند ، کنترل کنید .
سخن پایانی و نحوه ی خرید
شرکت سونی در تلاش است بروزترین ترین تلویزیون های خود را در سال 2022 میلادی روانه بازار جهانی کند ، که سری پرچمدار X80K ، از جدید ترین محصولات این کمپانی به شمار می رود . این شاهکار برند SONY ، از لحاظ امکانات ویژه و منحصر به فرد ، همچنین کیفیت تصویر 4K و صدایی با وضوح بالا و پرقدرت ، به راستی در میان رقبای خود حرفی برای گفتن دارد و بی شک نظر هر بیننده ای را به خود متمایل می سازد .
شما می توانید انواع تلویزیون ، از جمله مدل های جدید و پرفروش شرکت سونی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی ممتاز کالا خریداری کنید و از 2 سال گارانتی معتبر شرکتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید . از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ما ، تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید . همچنین می توانید برای مشاوره رایگان قبل از خرید کالا و ثبت سفارش ، از طریق راه های ارتباطی موجود در پایین صفحه ، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .
شماره تماس : 09186663742
اینستاگرام ممتاز کالا : @momtazkala

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/393487/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟

آماری از تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور

اگر ترمز خودرو برید این گونه متوقفش کنید

هیچوقت کیف، موبایل و لوازم با ارزش را داخل ماشین نذارید!

نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین

استقبال مردم استان سمنان از رئیس‌جمهور

واکنش فرمانده ارتش به امروز صبح حادثه اصفهان

کنایه سنگین آشنا به اسرائیلی‌ها: موشک یا موش کوچک؟!

امیرعبداللهیان در جلسه شورای امنیت چه گفت؟

ترک جلسه شورای امنیت توسط هیات الجزایری هنگام شروع سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی

فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی

حزب الله تجمع نظامیان صهیونیست را در مجاورت پایگاه راهب هدف قرار داد

اجتماع یمنی‌ها در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه

الجزایر: پرونده عضویت کامل فلسطین را بار دیگر به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد

واقعیت‌هایی ورای روایت‌ها

پیش‌بینی یک کارشناس درباره نرخ اجاره در سال 1403؛ اجاره‌بها از تورم پیشی می‌گیرد؟

سقوط قیمت بیت کوین

تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

ساخت مجسمه شکری

اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان

تصویر روز ناسا؛ روبه‌روی NGC 1232

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

طعنه وزیر صهیونیست به گزارش‌ها درباره انفجارهای اصفهان: مسخره است

روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک

عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند

تجاوز رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب سوریه

حمله انتحاری نافرجام به خودروی اتباع خارجی در کراچی پاکستان

‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد

سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه در استاوروپل

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

وقتی حیوان خانگی ات یک گاو باشد!

تصاویری دیوانه‌کننده از دوچرخه سواری روی دیواره یک سد

رنگرزی سنتی به سبک مدرن و خلاقانه

مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید

ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان

عباس‌زاده: تاریخ رژیم صهیونیستی به دو مقطع قبل و بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران تقسیم شده است

دستورات رئیس جمهور در نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان

چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد

نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد

حمله حزب‌الله لبنان به چند پایگاه صهیونیستی

بودجه امسال چه زمانی نهایی می‌شود؟

رقم دقیق افزایش حقوق کارمندان

یکی از ظریف ترین منبت کاری و کنده کاری روی چوب

غذا دادن غواص به کوسه گرسنه!

آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات

فرانسه: به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادهای ایران رهگیری کردیم

آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است

شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند

نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم

پایان یکه تازی اردوغان؟