ایران پرسمان

آخرين مطالب

عضو موتلفه: کشورهای تروریست پرور حامی حقوق بشر در ایران شده اند! سیاست روز

عضو موتلفه: کشورهای تروریست پرور حامی حقوق بشر در ایران شده اند!
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - برنا / عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دفاع از حقوق بشر، یک مفهوم با ارزش و انسانی است که قطعا این کشورها و در راس آنها امریکای جنایتکار نمی توانند مدعی و مجری آن باشند چراکه سابقه دیرینه استکبار جهانی در بمباران هسته ای هیروشیما، حمله سبعانه به هواپیمای مسافربری ایران، تروریست پروری، تحریم غذا و دارو به کشورهای آسیایی و مسلمان و حتی تحریم پانسمان و داروهای کودکان پروانه ای برای همه مشخص است و نیاز به افشای بیشتر ندارد.
احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا، در رابطه با تصویب قطعنامه کانادا درباره «وضعیت حقوق بشر در ایران»، اظهار داشت: عملکرد و کارنامه سازمان ملل نشان می دهد که این سازمان همواره بر خلاف قطعنامه هایش عمل می کند بطوریکه قانون هایش با حرف و عملش کاملا متفاوت است و فقط دستاویزی برای اجرای سیاسیت های مغرضانه استکبار جهانی و دشمنان اسلام شده است.
وی با رد و محکومیت قاطع این قطعنامه ساختگی، افزود: هدف از تصویب ادعاهای واهی حقوق بشری کشورهای غربی فقط نابودی اسلام و خانوده سالم و به اسارت در آوردن زن مسلمان برای مطامع شخصی و سیاسی خود است چنانچه که امریکا،انگلیس، آلمان و رژیم صهیونیستی همانند این کشورها سابقه طولانی حمایت های مالی و نظامی از گروههای تروریستی دارند و مدافعین دروغین حقوق زنان و بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند و حالا دلسوز مردم و زنان ما شده است که این بسیار خنده دار و هشدار دهنده است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: دفاع از حقوق بشر، یک مفهوم با ارزش و انسانی است که قطعا این کشورها و در راس آنها امریکای جنایتکار نمی توانند مدعی و مجری آن باشند چراکه سابقه دیرینه استکبار جهانی در بمباران هسته ای هیروشیما، حمله سبعانه به هواپیمای مسافربری ایران، تروریست پروری، تحریم غذا و دارو به کشورهای آسیایی و مسلمان و حتی تحریم پانسمان و داروهای کودکان پروانه ای برای همه مشخص است و نیاز به افشای بیشتر ندارد.
مقدم ادامه داد: قحطی در ایران با نقشه پلید انگلیس خونخوار اجرا شد و موجب کشتار میلیون ها نفر و بیشی از نیمی از زنان، کودکان و خانواده های ایرانی شد بنابراین مردم ما هیچ گاه جنایات استعمار جهانی را در ماجرای حذف حجاب رضاخانی فراموش نمی کنند و اکنون این شیاطین زمانه دوباره با شعار" زن، زندگی و آزادی" بدنبال اجرای سیاست های کثیف و شهوتپرستانه خود در حق زنان کشورمان هستند اما شما ها بدانید که این قطعنامه ها کاملا درباره شما صدق می کند نه ایران مدافع حقوق بشر.
وی با اشاره به اینکه محروم کردن زنان ایرانی از حق حضور در کمیسیون مقام زن سازمان ملل ادامه تعرض و نقض حقوق زنان و زن ایرانی است، گفت: برخورد قاطع و بازدارنده با اغتشاشگران فتنه کنونی یکی از مصادیق بارز احقاق حقوق بشر و زنان و شهدای مظلوم این فتنه است اما کمیته مسائل اجتماعی، انسانی و فرهنگی سازمان ملل با اقدامات خصمانه خواهان لغو این مجازات است که رفتاری بسیار عجیب و متناقض است.
این فعال سیاسی ابراز کرد: کشورهای نژادپرستانه حتی به مردم سیاهپوست خود هم رحم نمی کنند و آنها را قتل عام می کنند اما اکنون همین ها ایران را متهم به به تبعیض علیه اقلیت‌ها می کنند لذا باید گفت که این قطعنامه شرم آور، تلاشی احمقانه برای منفور جلوه دادن چهره ایران اسلامی و مسلمانان است و همچنین این قطعنامه مصداق بارز یک تهاجم روانی به کشور ما هست اما باید بدانید که شما خود باید پاسخگوی جنایات ضد حقوق بشری تان باشید.
مقدم تصریح کرد: کمیته سوم، شامل سه کمیته مسائل اجتماعی، بشر دوستانه و فرهنگی است و هر ساله این کشورها قطعنامه مشابهی را مطرح می کنند که در سال جاری علیرغم تبلیغات گسترده حقوق بشری علیه ایران، فقط توانستند یک رای نسبت به سال قبل بیشتر کسب کنند این درحالیست که کانادا خود به نادیده گرفتن حقوق بومیان، نقض حقوق بشر و حتی نسل کشی در دنیا زبان زد است.
وی ضمن بیان اینکه کانادا پناهگاهی امن و سرزمین آزادی برای جنایتکاران است، تاکید کرد: قطعنامه های مجمع عمومی سازمان ملل مثل قطعنامه های شورای امنیت الزام آور نیستند لذا قطعنامه اخیر فقط جنبه سیاسی دارد و برای حمایت از اغتشاشگران مطرح شده است چنانچه که این مطلب در سخنان نماینده کانادا در حمایت کامل از ناآرامی های ایران و آشوبگران کاملا مشهود است.
وی با بیان اینکه کمیته سوم چرا در برابر همه مسائل ضد حقوق بشری در دنیا سکوت کرده است آیا فقط بلد است که به دروغ قطعنامه تصویب کند، مطرح کرد: بانیان این قطعنامه با گزارش های ضد و نقیض و مغرضانه و با سابقه طولانی و ادامه دار نقض حقوق زنان و بشر در جهان، حالا وکیل مدافع حقوق زن مسلمان ایرانی شده اند باید گفت شما اگر طبیب هستید جنایات خود را جبران کنید و نیاز نیست مدافع حقوق زنان و مردمان ما باشید.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تظاهر به حفاظت از حقوق بشر نمی تواند سابقه کودک کشی، تبعیض نژادی و رفتارهای وحشیانه، تعرضات و نقض حقوق زنان، فتنه گری و تروریست پروری و ترور نخبگان و سرداران ما را از تاریخچه ننگین شما پاک کند لذا همین کشورهای موافق این قطعنامه مضحک، حامی و سرکردگان اصلی تروریست های تکفیری در اغتشاشات و فتنه کنونی در ایران هستند بطوریکه با تامین مالی این داعشی های خارجی و وطنی، امنیت و آرامش را از زنان و کودکان ما گرفته اند آیا به خاک و خون کشیدن و به رگبار بستن خانواده های مظلوم و بیگناهی که در خیابان در حال عبور هستند از نظر شما دفاع از حقوق زن و بشر است؟ 
وی عنوان کرد: کشورهایی که به تصویب این قطعنامه رای موافق داده اند، ید طولایی در تروریست پروری علیه کشورهای مسلمان دارند و همان هایی هستند که در جنگ تحمیلی صدام جنایتکار علیه ایران، حامی مالی، نظامی و روانی آن بودند و سلاح های شیمایی را بر سر مردم عادی کشورمان ریختند بطوریکه هنوز مردم استان های غربی ما درگیر تبعات سوء این بمباران های شیمایی هستند لذا کسی که از سابقه شوم و سیاه شما خبر داشته باشد تصویب این قطعنامه را طنزی مضحک و ناشی از عدم هوشیاری شما می داند.
مقدم با اعتراض به درخواست اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد، بیان کرد: جمعی از زنان سیاستمدار غربی و مخالفان جمهوری اسلامی که بسیاری از پیشرفت های زنان ایرانی را در عرصه های مختلف کتمان می کنند، این درخواست را داده اند اما آمارهای جهانی نشان می دهد که ایران رکورد دار احترام و بها دادن به مقام زن است.
وی با اشاره به اینکه این سیاسی کاری ها و رفتارهای دوگانه به اعتبار سازمان ملل صدمه می زند، افزود: به کانادا توصیه می کنم از حمایت تروریسم دولتی امریکا علیه ملت ایران دست بردارد و به این شیطان بزرگ دلخوش نباشد چراکه فروپاشی امریکا از سالیان دور شروع شده است. 
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با مطالبه رد این تقاضای ناعادلانه از سازمان ملل، خاطر نشان کرد: زنان سراسر دنیا باید در فضایی عاری از خشونت و تعرض و در امنیت کامل بتوانند به فعالیت های علمی، ورزشی، سیاسی و.... بپردازند لذا از مسئولان کشور مان می خواهیم در این قضیه با صلابت برخورد کنند و لازم است با جهاد تبیین، این رذالت ها و ظلم های در حق زنان را برای نسل امروز بیشتر فاش کنیم تا دست امریکا و همدستانش برای جهانیان بیشتر از قبل برملا شود.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/394513/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

گردشگری/ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

طبیعت چشم‌نواز دشت لاله‌های واژگون

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد

هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

نجات روسیه با اقتصاد موازی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

شیائومی نیامده رکورد زد!

نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

ادامه سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

202 روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام

تصاویر جدید از سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در دانشگاه سوربن فرانسه

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

شاهکار ایرانی در سریلانکا

بی‌رمقی اونس جهانی برای سومین روز متوالی

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نحوه تنظیم آینه ها در خودروی فورد کراون