ایران پرسمان

آخرين مطالب

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به نمایندگی از دولت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) بنیاد شهید و امور ایثارگران

  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - همزمان با خجسته میلاد مولی‌الموحدین، حضرت علی (ع) با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار با خانواده‌های معظم چند شهیدی به نمایندگی از هیئت دولت انجام شد.

به گزارش «ایثار»، مدیران استانی و استانداران و آقایان محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلام و پیام دولت را به خانواده معزز شهدا ابلاغ کردند.
در این برنامه بیش از 70 دیدار با پدران چند شهیدی به نمایندگی از هیئت دولت در سراسر کشور و به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) انجام شد.
دیدار معاون اول رئیس‌جمهور با پدر شهیدان «مرشدی» به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)
معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز شنبه 15 بهمن 1401و همزمان با ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و به مناسبت روز پدر در منزل شهیدان «مرشدی» حضور یافت و در فضایی صمیمی و معنوی با پدر این شهیدان دیدار و گفت وگو کرد.
دکتر محمد مخبر در این دیدار که دبیر و سخنگوی دولت نیز وی را همراهی می‌کرد، ضمن قدردانی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تأکید کرد: میراث شهدا چراغ راه حرکت دولت سیزدهم است و تمام بخش‌های دولت خود را موظف به زنده نگه داشتن یاد این عزیزان می‌دانند و هیچ اجر دنیوی قادر نیست زحمات و ایثار خانواده‌های شهدا را جبران کند.
معاون اول رئیس‌جمهور خطاب به پدر این شهیدان تصریح کرد: اینکه سه فرزند و همسر خود را تقدیم انقلاب و نظام کردید، درسی بزرگ برای ما است تا بدانیم باید با تلاش شبانه‌روزی خود پاسدار خون این عزیزان باشیم.
پدر شهیدان مرشدی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور معاون اول رئیس‌جمهور در این روز مبارک، برای وی و دولتمردان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
دیدار قاضی‌زاده هاشمی با پدر شهیدان «قربانی دستجردی» و شهیدان «حسینجانی»/دیدار با خانواده‌های معظم شهدا مردمی و ملی می‌شود
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با ولادت با سعادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) با پدر شهیدان «قربانی دستجردی» و شهیدان «حسینجانی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با پدر شهیدان «محمد، قاسم و احمد قربانی دستجردی» و پدر شهیدان «محمدرضا، عباس و مجتبی حسینجانی» ضمن تجلیل از مقام والای پدران و مادران شهدا، گفت: طبق ابلاغ رئیس‌‌جمهور محترم مبنی بر حضور وزرا و معاونان دولت سیزدهم در منزل پدران سه شهید خدمت شما رسیدیم تا ضمن تبریک میلاد امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و روز پدر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شما قرار بگیریم.
معاون رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه در استان‌ها نیز استانداران به دیدار خانواده‌های معظم شهدا خواهند رفت، تأکید کرد: طی این سه روز 70 دیدار صورت می‌گیرد و مسئولان ضمن ابلاغ پیام و سلام رئیس‌جمهور، به خانواده‌های معظم شهدا اعلام خواهند کرد که ما اگر چه نمی‌توانیم جای فرزندان شما را بگیریم و آنها جایگاه رفیعی دارند، اما شما لطف کرده و ما را به فرزندی خود قبول کنید.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این دیدارها با هدف تکریم این خانواده‌ها و سپس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی شده و باید به صورت مردمی و ملی درآید.
وی افزود: در گام بعدی درصدد هستیم که با گروه‌های مردمی برنامه‌ریزی داشته باشیم تا به مناسبت اعیاد و تولد ائمه اطهار (ع)، در رأس هیئت وزیران و در هر محله‌ای مردم به دیدار والدین شهدا بروند زیرا شهدا به گردن همه ما حق دارند. بر اساس وصیت حاج قاسم سلیمانی عزیز که در وصیت‌نامه خود نیز ذکر کردند، باید والدین شهدا را مانند پدر و مادر خودمان ببینیم، ما هم امیدواریم با همت و ابتکاری که دولت محترم انجام داده، این دیدارها مستمر باشد.
گفتنی است، شهید احمد قربانی دستجردی در سال 1359 در منطقه جوانرود کردستان، شهید محمد قربانی دستجردی 19 اردیبهشت ماه سال 1361 در خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و شهید قاسم قربانی دستجردی در 21 دی ماه سال 1365 به شهادت رسیدند. پیکر این شهدای والامقام در بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.
شهید محمدرضا حسین جانی در سال 62 در منطقه پنجوین عراق، شهید مجتبی حسین جانی در سال 63 در منطقه فاو و شهید عباس حسین جانی در سال 65 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل شدند.
دیدار وزیر ورزش و جوانان با پدر شهیدان «شکری»/ جوانان با روحیه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان آشنا شوند
وزیر ورزش و جوانان صبح روز شنبه 15 بهمن ماه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با پدر شهیدان «شکری» دیدار و گفت‌وگو کرد.
سیدحمید سجادی در این دیدار ضمن تبریک میلاد مولی‌الموحدین علی (ع) و روز پدر گفت: این روز را به تمام مردم به ویژه ورزشکاران که امیر مؤمنان را مقتدای خود قرار داده‌اند تبریک می‌گویم. به خانواده شهدا عرض ارادت داشته و آرزو می‌کنم راه آنها پرفروغ و پر رهرو باشد.
وی افزود: برحسب وظیفه به نمایندگی از هیئت دولت خدمت خانواده شکری رسیدیم تا ارادت قلبی خود را نسبت به شهدا و خانواده معززشان از جمله شهیدان شکری و پدر ارجمندشان اعلام کنیم و بگوییم یاد و خاطره آنها در قلب‌هایمان زنده است و قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها هستیم.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه خاطراتی که از شهیدان شکری توسط برادرشان نقل شد برای من و حاضران در این جمع درسی ارزشمند بود اظهار داشت: باید پاسدار امانتی باشیم که با این سختی به دستمان رسیده است.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شهدا و خانواده معزز آنها در قلب ملت ایران جای دارند، تکریم این عزیزان را تکلیف دانست و گفت: ایران اسلامی برای رسیدن به قله موفقیت در تمامی عرصه‌ها راه پرفراز و نشیبی را طی کرده و شاهد ایثارگری‌های بسیاری از جوانان این سرزمین بوده است.
وی در ادامه از ابتکار عمل هیئت دولت و تأکید دکتر رئیسی برای دیدار با خانواده شهدا در این روز قدردانی کرد و افزود: امروز از سخنان پدر شهید بسیار درس گرفتیم.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این مطلب که روحیه انقلابی و ایثارگری پدر شهیدان شکری ستودنی است، برایشان آرزوی طول عمر کرد و خاطرنشان ساخت: مسئولان و مردم به ویژه جوانان باید با روحیه ایثار آشنا شوند و باید یادآور شویم برای این انقلاب چه فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی صورت گرفته است.
گفتنی است، شهید ماشاالله شکری در 22 فروردین 1362 در منطقه عملیاتی پنجوین، شهید سیف اله شکری در 26 آبان ماه 1363 در منطقه بوکان و شهید صیادالله شکری در 12 آبان ماه 1362 در منطقه عملیاتی پنجوین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و پیکر مطهر این سه شهید والامقام در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.
دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با خانواده معظم شهیدان «دماوندی‌پور» و «منشادی»
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی روز شنبه 15 بهمن ماه با پدر معظم شهیدان «دماوندی‌پور» و خانواده معظم شهید «منشادی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
محمد اسلامی همزمان با میلاد حضرت علی‌(ع) و روز پدر به نمایندگی از هیئت دولت و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با «ابوالحسن دماوندی‌پور» پدر معظم شهیدان «مهدی، محمد و علیرضا دماوندی پور» دیدار کرد و گفت: سه فرزند شما در راه خداوند به شهادت رسیده‌اند و افتخار هر دو دنیا نصیب شما شده است. فرزندان شما در راه خداوند گام برداشتند و به شهادت رسیدند. یاد این عزیزان را گرامی می‌داریم و بابت تربیت چنین فرزندانی به شما افتخار می‌کنیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تعداد خانواده‌هایی که به انقلاب اسلامی خدمت کرده‌اند در کشور زیاد است اما عزیزانی که چند شهید تقدیم کشور کرده‌اند به رستگاری نائل شده‌اند که ان‌شاءالله خداوند به شما و عزیزانتان عزت و سربلندی عطا کند.
معاون رئیس جمهور در پایان سلام و پیام دولت را به خانواده معزز شهیدان دماوندی‌پور ابلاغ کرد.
ابوالحسن دماوندی‌پور نیز در دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: محمد آقا فرزند بزرگم در شوش به شهادت رسید و آقا علیرضا، پسر دیگرم در سن 20 سالگی و در عملیات فتح‌المبین به شهادت رسید، آقا مهدی پسر دیگرم جانباز شیمیایی بود که سرانجام به فیض شهادت نائل آمد.
وی تأکید کرد: همه فرزندانم بسیار مؤدب بودند و همواره احترام بنده را داشتند؛ آن‌ها با حقوقی که می‌گرفتند خانواده‌های بی‌بضاعت را تحت پوشش قرار داده بودند. آن‌ها در قبال همرزمان خود نیز احساس مسئولیت کرده و همکاری فراوانی داشتند و هیچ‌گاه از مسیر ایثار و گذشت خارج نشدند.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی پس از این دیدار با خانواده شهید «پرویز منشادی»، نخستین شهید سازمان انرژی اتمی که در جریان تظاهرات مردمی در سال 1357 به شهادت رسیده است، دیدار و گفت‌وگو گرد.
اسلامی در این دیدار گفت: شهدای انقلاب اسلامی همواره در مظلومیت بوده‌اند و در دوران خفقان و شرایط سختی که برای مبارزه بود، ‌آن‌ها با ایمان فراوان و استوار در راه حق باقی ماندند، به مبارزه ادامه دادند و از ادامه مسیر نهراسیدند.
وی تصریح کرد: شهید منشادی جزو چنین مبارزانی بود. همه باید نسبت به تاریخ اطلاعات کافی داشته باشند زیرا دشمنان به دنبال این هستند که مردم حافظه تاریخی خود را از دست بدهند و نتوانند دوست و دشمن را به خوبی تشخیص دهند.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: متأسفانه به دلیل گذشت زمان از شهدای انقلاب کمتر نام‌برده می‌شود، در سازمان انرژی اتمی یاد و خاطره شهید منشادی را گرامی و زنده نگاه می‌داریم.
فرزند شهید منشادی نیز در دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پدرم در دوره انقلاب دارای سوابق مبارزاتی بوده است.
همسر شهید منشادی هم بیان کرد: هیچ‌گاه نبود همسرم برای بنده عادی نشده است و پس از شهادت، پیکر ایشان را دفن کرده بودند و اجازه عزاداری به بنده و خانواده داده نشد.
خانواده شهید منشادی از حضور مهندس اسلامی به عنوان بالاترین مقام سازمان انرژی اتمی و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر کردند.
دیدار وزیر دادگستری با پدر شهیدان «شیخ شعبانی»/خانواده‌های معظم شهدا مایه امید و تلاش هستند
وزیر دادگستری روز شنبه 15 بهمن ماه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با پدر شهیدان «شیخ شعبانی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
امین‌حسین رحیمی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان به خانواده شهیدان «حسن، مهدی و حسین شیخ‌شعبانی»، سالروز میلاد امیرالمؤمنین امام علی(ع) و روز پدر را تبریک و تهنیت گفت.
وزیر دادگستری تأکید کرد: خانواده‌های معظم شهدا به‌حق، چشم و چراغ این کشور هستند و مسئولان نظام، خانواده‌های شهدا را الگوی ایثار و از خودگذشتگی و مایه امید و تلاش خود می‌دانند.
شهیدان حسن، حسین و مهدی شیخ شعبانی به ترتیب در سنین 22، 16 و 18 سالگی در مناطق عملیاتی حاج عمران، خرمشهر و شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
دیدار معاون امور مجلس رئیس جمهور با پدر شهیدان «میرمحکم» به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)
معاون امور مجلس رئیس جمهور صبح روز شنبه 15 بهمن ماه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با پدر شهیدان «میرمحکم» دیدار و گفت‌وگو کرد.
سیدمحمد حسینی در دیدار با پدر شهیدان میرمحکم ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) یاد شهدای میرمحکم را گرامی داشت.
معاون امور مجلس رئیس جمهور در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور از ایثار و فداکاری این خانواده شهید قدردانی کرد.
شهید عباس میرمحکم که پسر بزرگ این خانواده است با آغاز دفاع مقدس وارد جبهه‌های حق علیه باطل شد و در تپه‌های قوچ علی ایلام در حالی که مسئولیت پدافند را برعهده داشت با شلیک گلوله‌های دشمن از ناحیه هر دو کلیه مجروح شد و پس از 6 سال رنج جانبازی در سال 66 به شهادت رسید.
احمد پنجمین فرزند این خانواده از 13 سالگی وارد دفاع مقدس شد و در لشکر 27 محمد رسول‌الله و گردان عمار حضور جدی داشت؛ سال 64 در عملیات فاو به درجه رفیع شهادت رسید.
محمود فرزند چهارم خانواده نیز پس از جانبازی در عملیات والفجر 8، دوباره به جبهه‌های حق علیه باطل رفت و سال 65 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به شهادت رسید.
دیدار وزیر بهداشت با پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد مقدس به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با شب میلاد با سعادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) با پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.
بهرام عین‌اللهی در دیدار با پدر شهیدان «علی‌اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تجلیل از مقام والای پدران و مادران شهدا، گفت: روحیه ولایت‌پذیری و دفاع شهیدان باید به نسل جوان انتقال داده شود.
وی با بیان اینکه اهدای سه شهید و دو جانباز به میهن اسلامی از یک خانواده نشان‌دهنده روحیه ایثار و فداکاری این پدر و مادر است که همچنان همانند یک سرو استوار و مقاوم پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، گفت: باید آثار و خاطرات این شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس حفظ و در قالب ساخت مستند، ثبت خاطرات و ساخت فیلم به نسل جوان منتقل شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه منزل شهیدان دهنوی در دوران دفاع مقدس به یک پایگاه برای اعزام جوانان به مناطق عملیاتی تبدیل شده بود و در حال حاضر نیز آثار شهیدان در این منزل به عنوان یک موزه حفظ شده است افزود: رسانه‌های گروهی به ویژه صدا و سیما و مسئولان استان خراسان رضوی باید از این ظرفیت به عنوان کانون انتقال روحیه جهادی، انقلابی‌گری و ولایت‌پذیری استفاده کنند.
عین‌اللهی بیان داشت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهیدان دهنوی نشان از عظمت این مکان دارد و باید تمام مردم به ویژه جوانان با این شهیدان و خانواده‌های آن‌ها بیش از پیش آشنا شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور پزشکان و کادر پزشکی در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم و یا ارائه خدمات درمانی به مجروحان در نزدیکترین مکان به خط مقدم ویژگی بارز و وجه تمایز با سایر جنگ‌های جهان است، تصریح کرد: در این میان شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب اسلامی شد که متأسفانه آن طور که باید و شاید به جامعه معرفی نشدند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وجود روحیه ایثارگری موجب خلق حماسه‌ای دیگر در دوران همه‌گیری بحران کرونا در قالب کمک‌های مؤمنانه و ارائه خدمت به بیماران و ثمره این تلاش شبانه‌روزی موجب شکست کرونا شد که باید این روحیه در میان مردم به ویژه نسل جوان حفظ شود و مسئولان استان خراسان رضوی برای این مهم تمام تلاش خود را داشته باشند.
عین‌اللهی با بیان اینکه استان خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه مقدس حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) از معنویت خاصی برخوردار است و دشمنان تمام تلاش خود را دارند که در قالب فتنه‌انگیزی این فضای معنوی را کم‌رنگ کنند که به طور حتم این فتنه‌ها با هوشیاری مردم خنثی می‌شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه این دیدار از موزه شهیدان دهنوی بازید کرد.
در این دیدار حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و علی کیانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی وزیر بهداشت را همراهی کردند.
برادران «علی‌اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی» در 10 اردیبهشت 1345، پنجم مهر 1338 و 20 شهریور 1350، چشم به جهان گشودند و در نهم دی 1357 در دوران انقلاب در مشهد، سوم تیر 1362 در مهران و 29 اسفند 1366 در ماووت عراق به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی با خانواده شهیدان «ملا شریفی» به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)
وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر به دیدار خانواده شهیدان «ملا شریفی» رفت و در این دیدار گفت: پدران شهدا، نمونه و اسوه هستند که همه باید آنها را الگو قرار دهند.
سید احسان خاندوزی در دیدار «حسن ملأ شریفی طرقی» پدر شهیدان «ماشاءالله، نورالله و محمد ملا شریفی» ضمن تبریک روز پدر و ابلاغ سلام رئیس جمهور گفت: پدران شهدا پدران نمونه هستند که همه باید آنها را الگو قرار دهند و در فرهنگ ما باید پدران و مادران شهدا به عنوان اسوه مطرح شوند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: تربیت مخلصانه، نگاه ولایی و انقلابی و صبر خانواده‌ها فرزندان شهید اسوه را پرورش داده است.
شهید «ماشاءالله ملا شریفی» نخستین فرزند شهید این خانواده، در سن 22 سالگی در سرپل ذهاب از ناحیه سر به شهادت رسید. او مسئول آموزش پادگان امام حسین (ع) بود.
شهید «نورالله ملا شریفی» در سن 18 سالگی با فاصله یک سال پس از شهادت ماشاءالله، در مکان شهادت برادر خود؛ بازهم سر پل ذهاب و از ناحیه سر به درجه شهادت نائل شد.
شهید «محمد ملا شریفی» نیز در سن 15 سالگی از ناحیه سر با فاصله یک سال بعد از شهادت نورالله در عملیات سومار به شهادت رسید.
دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده شهیدان «فاضل بجستانی» به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر به دیدار خانواده شهیدان «فاضل بجستانی» رفت و در این دیدار گفت: به برکت خون شهدا، مسیر جهاد در این کشور ادامه دارد.
عیسی زارع‌پور در دیدار پدر، مادر و برادران شهید «مهدی، حمید و مجید فاضل بجستانی» ضمن تبریک روز پدر گفت: امروز به نمایندگی از ریاست محترم جمهوری خدمت شما رسیدم تا سلام و درود ایشان را به شما ابلاغ کنیم. پدران و مادران شهدا چشم و چراغ ما هستند و امنیت و آسایش کنونی ما مرهون ایثار و فداکاری‌های این عزیزان است.
زارع پور با تأکید بر اینکه به برکت خون شهدا، مسیر جهاد در این کشور ادامه دارد گفت: در دوره‌ای فرزندان شما ایثار کردند و برای جهاد و مرزبانی از مرزهای کشور راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند و امروز وظیفه جهاد و خدمت‌رسانی فناورانه به مردم بر عهده ما گذاشته شده است.
شهید مهدی فاضل بجستانی، شهید اول خانواده فروردین سال 1362 در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به شهادت رسید و این شهید جاویدالاثر است.
شهید حمید فاضل بجستانی، فرزند دیگر این خانواده در سال 1362 در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید و این شهید نیز جاویدالاثر است.
شهید مجید فاضل بجستانی فرزند سوم نیز اردیبهشت سال 1365 در منطقه فکه و در تک عراق (دفاع متحرک) به درجه رفیع شهادت نائل آمد. تنها پیکر این شهید به کشور بازگشت و در بهشت زهرا(س) آرام گرفته است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/412952/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد

تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه

واکنش وزارت خارجه ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

دارندگان کارت سوخت بخوانند

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: مسئولان متوجه اطرافیان کذاب و هتاک باشند

قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه

عراق از حملات امروز به اصفهان ابراز نگرانی کرد

شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس

حمله مقاومت فلسطین به شهرک «سدیروت»

خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

حزب‌الله: از رویارویی با اسرائیل و حمایت غزه عقب نمی‌کشیم

محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

ترفند عجیب گراز برای فرار از دست سگ‌های شکارچی!

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

روایت سفیر ایران در فرانسه از ماجرای تهدید به انفجار یک فرد در مقابل کنسولگری ایران

راهپیمایی تهرانی‌ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»

لاوروف: روسیه از طریق کانال‌های دیپلماتیک به اسرائیل اطلاع داده که ایران خواهان افزایش درگیری نیست

واکنش معنادار وزیر روحانی درخصوص تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی‌قاعده در حجاب

سرقت 250 هزار سند در حمله هکری «انانیموس» به ارتش رژیم صهیونیستی

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

شمار شهدای غزه از 34 هزار نفر گذشت

اوربان: اروپا یک قدم تا ارسال سرباز به اوکراین فاصله دارد

پیشرفت در مذاکرات صلح باکو و ایروان

اظهارات لاوروف درخصوص صحبت‌های جنجالی بورل

هشدار صندوق بین‌المللی پول نسبت به تبعات تصرف دارایی‌های روسیه

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

گوناگون/ دستاوردهای عملیات «کربلای10»

پلی زیبا و بزرگ در میان ابرها در چین

خرس خانگی یک روس

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

من پیر فنا بدم جوانم کردی

رویترز: کشورهای غربی با هدف تنش‌زدایی از طریق ترکیه به ایران پیام داده‌اند

وزیر خارجه انگلیس خطاب به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم

یکی از همراهان امیرعبداللهیان در جواب یک خبرنگار درباره حمله شب گذشته: «چه حمله‌ای؟!»

امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین

سی‌ان‌ان: شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

ادعای یک نشریه انگلیسی: بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است