ایران پرسمان
معاون مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی: مهمترین سیاست‌ در وزارت مردم تکریم ارباب رجوع است
پنجشنبه 18 آذر 1400 - 04:56:48
وزارت رفاه
ایران پرسمان - معاون مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: با توجه به اهمیت بالای رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی در کمترین زمان ممکن که مورد تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است جلسه ملاقات مردمی جهت رسیدگی به وضعیت جامعه هدف و بررسی مسایل آنها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، لطفی در سفر سه روزه به استان ایلام گفت: دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به عنوان دستگاه نظارتی با برگزاری دیدارهای چهره به چهره در استان های کشور با مردم، بستر ارتباط موثر جهت تحقق این امر را فراهم می کند .
وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و با کمک دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با استفاده از ظرفیت های های هر استان بتوانیم گام موثری در جهت بهبود وضعیت مردم برداریم .
وی مهمترین سیاست‌ در وزارت مردم را تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات معیشتی و موانع رفاه مردم دانست و اظهار کرد که با اجرای برنامه جامع مبارزه با فساد بتوانیم به سمت رفاه اجتماعی مورد قبول حرکت کنیم .
لطفی ادامه داد: ارتباط مستمر با مراجعین یکی از رویکردهای وزارت مردم به عنوان اجتماعی ترین نهاد حاکمیتی در جهت اطلاع از مسائل و مشکلات موجود است .
17 آذر 1400 15:46
کد خبر : 250,754
کلیدواژه ها: وزارت مردم, تکریم ارباب رجوع, رفع مشکلات معیشتی, موانع رفاه مردم,معاون مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
نظرات بینندگان

http://www.PorsemanNews.ir/Fa/News/349991/معاون-مدیرکل-دفتر-بازرسی،-ارزیابی-عملکرد-و-پاسخگویی--مهمترین-سیاست‌-در-وزارت-مردم-تکریم-ارباب-رجوع-است
بستن   چاپ