رئیس مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
ارتباط مستقیم مدیران و مردم از راهبردهای دولت سیزدهم است/ توسعه اشتغال در سفرهای استانی دنبال میشود
وزارت رفاه
بزرگنمايي:
ایران پرسمان - مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ارتباط مستقیم و بیواسطه مردم با مدیران نظام اسلامی از راهبردهای دولت سیزدهم است.
به گزارش روابطعمومی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، «امیرعلی اوسط» با اشاره به برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرکرد همزمان با دور دوم سفر ریاستجمهوری و هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: ارتباط مستقیم و بدون واسطه مدیران با مردم از راهبردهای دولت سیزدهم است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدف حاکمیت مردم در همه حوزهها رقم خورد، گفت: هرچه ارتباط با مردم گستردهتر باشد میزان رضایتمندی عمومی افزایش مییابد.
اوسط، مهمترین درخواستها و مطالبات مردم در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری را در حوزههای اشتغال، توسعه کارآفرینی، تسهیلات مشاغل خانگی و یارانه عنوان کرد و افزود: همه درخواستها با ارجعیت پاسخ داده خواهد شد.
رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: حوزههای مأموریتی این وزارتخانه جمعیت گستردهای از کشور را شامل میشود و بیشترین درخواستها به میز ارتباطات مردمی واصل شد.
اوسط با بیان اینکه در روز نخست برپایی میز ارتباطات مردمی به 1180 درخواست مردمی رسیدگی شد، گفت: درخواستهای مردم عزیز چهارمحال و بختیاری مبنی بر دریافت تسهیلات اشتغال و توسعه کارگاههای کوچک، نشان از امید به آینده و ظرفیتهای بیشمار این استان دارد.
وی اظهار امیدواری کرد حضور هیئت دولت در استان بتواند به ارتقای شاخصهای توسعهای منطقه منجر شود.
25 آبان 1402 16:24
کد خبر : 327,252
نظرات بینندگان
-
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵:۴۱
-
۱۶ بازديد
-
وزارت رفاه
-
ایران پرسمان
لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1063594/