ایران پرسمان

آخرين مطالب

بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار نماینده ولی فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران با آیت الله علم‌الهدی

ایران پرسمان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران با آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.

دیدار عمومی مدیرکل بنیاد مازندران با جامعه ایثارگری

ایران پرسمان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در تداوم پاسخگویی به خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان، به صورت چهره به چهره با جامعه هدف دیدار و از نزدیک به بررسی و رسیدگی مشکلاتشان پرداخت.

میز خدمت ایثارگران شرکت گاز استان چهارمحال بختیاری تشکیل شد

ایران پرسمان - دیدار با ایثارگران شرکت گاز استان، برگزاری میز خدمت و پاسخگوئی به مسائل و مشکلات مطروحه توسط ایثارگران با حضور مدیرکل بنیاد و مدیرکل شرکت گاز استان چهارمحال بختیاری انجام شد.

دیدار چهره‌به‌چهره با سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی

ایران پرسمان - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در ادامه برنامۀ دیدار مردمی روزهای سه‌شنبه، امروز هم در ملاقات چهره‌به‌چهره، به درخواست ۲۵ نفر از خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران استان رسیدگی و پس از شنیدن و بررسی مشکلات آنان، دستورات لازم را صادر کرد.

عملکرد مطلوب بنیاد شهید خوزستان در همکاری و تعامل با ستاد شاهد آموزش و پرورش استان

ایران پرسمان - گردهمایی کارشناسان و مدیران مدارس شاهد استان خوزستان با حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش،مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ، در مدرسه شاهد عفاف اهواز برگزار شد.

۲۴ ساعته شدن مرکز تماس بیمه دی/ شماره مرکز تماس بیمه دی ۱۶۷۱ است

ایران پرسمان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید سرزده و بدون اطلاع‌ از بیمه دی از ۲۴ ساعته شدن مرکز تماس بیمه دی خبر داد و گفت: شماره مرکز تماس بیمه دی ۱۶۷۱ است که از هفته آینده این مرکز ۲۴ ساعته در خدمت جامعه معزز ایثارگری خواهد بود.

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت همسر مکرمه شهید اسلامی

ایران پرسمان - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت حاجیه خانم بادامچیان، همسر مکرمه‌ی شهید محمدصادق اسلامی از مبارزان برجسته‌ی دوران انقلاب و شهدای حادثه تروریستی هفتم تیرماه ۱۳۶۰ را تسلیت گفتند.

نشست افزایش آگاهی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه پدافند غیرعامل برگزار شد

ایران پرسمان - نشست افزایش آگاهی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص پدافند غیرعامل، با حضور محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی، سید منصور بنی هاشمی رئیس مرکز حراست، غلامرضا جوکار سرپرست اداره‌کل حوزه ریاست و تعدادی از مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز سه‌شنبه، یکم آبان ماه در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

بازدید سرزده مهندس اوحدی از بیمه دی/ بررسی میدانی نحوه بازپرداخت هزینه درمان جامعه ایثارگری در ۴۸ ساعت

ایران پرسمان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز اول آبان ماه به منظور پیگیری پرداخت هزینه‌های درمانی جانبازان و ایثارگران ظرف حداکثر ۴۸ از بیمه دی به صورت سرزده بازدید کرد و به بررسی میدانی نحوه بازپرداخت هزینه های درمانی پرداخت.

انتصاب سرپرست اداره کل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

ایران پرسمان - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «غلامحسین عرب شیبانی» را به عنوان «سرپرست اداره کل مصدومین شیمیایی» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

نشست خبری همایش علمی پژوهشی ایثار برگزار شد

ایران پرسمان - نشست خبری همایش علمی پژوهشی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، داوران، اعضای باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر دوشنبه ۳۰ مهرماه در سالن جلسات شهید رسول‌زاده برگزار شد.

انتصاب مدیرکل امور تخصصی و گروه‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران

ایران پرسمان - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «مسعود جوادی پروانه» را به عنوان «مدیرکل امور تخصصی و گروه‌های ویژه» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

یازدهمین نشست «اخلاق کاربردی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار شد

ایران پرسمان - یازدهمین نشست «اخلاق کاربردی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران» با حضور مدیران ستادی و استانی به صورت وبیناری، سه‌شنبه اول آبان‌ماه در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

انتصاب سرپرست اداره کل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

ایران پرسمان - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «کورش ممتازمنش» را به عنوان «سرپرست اداره کل پیشگیری و بهداشت روانی» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

مجلس پیگیر موضوع واگذاری هرچه سریع‌تر خودرو به جانبازان ۵۰ درصد به بالای مشمول

ایران پرسمان - رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع واگذاری هرچه سریع‌تر خودرو به جانبازان ۵۰ درصد به بالای مشمول خبر داد.

دیدار فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در استان مرکزی

ایران پرسمان - فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مرکزی با والدین شهید «ابوالفضل حسینخانی» و خانواده شهید «حاج اسماعیل روشن» دیدار و از صبر و استقامت این عزیزان تجلیل کردند.

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «کبیری‌فر»

ایران پرسمان - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم صغری رمضانی غریبدوستی» مادر شهیدان والامقام «عادل و نادر کبیری‌فر» را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «یارمحمدی»

ایران پرسمان - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم خدیجه معماری» مادر شهیدان والامقام «علی‌اصغر و مرتضی یارمحمدی» را تسلیت گفت.

حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای معاونین بنیاد خراسان رضوی

ایران پرسمان - حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در سفر استانی به خراسان رضوی در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان حضور یافت.

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «غفاری‌دوست»

ایران پرسمان - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حاجیه خانم «مریم کارگر عزیزی» مادر شهید «قربانعلی غفاری‌دوست» و همسر شهید «محمدعلی غفاری‌دوست» دیدار کرد.

عملکرد مطلوب بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به جامعه ایثارگری / دارو و‌درمان ؛ از اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۴

ایران پرسمان - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارائه خدمت به جامعه ایثارگری را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان‌کرد: عملکرد مهندس اوحدی در دوره گذشته در بنیاد شهید و امور ایثارگران مثبت بوده است و در این دوره نیز با توجه به حمایت مقام معظم رهبری و دولت چهاردهم از جامعه ایثارگری موفق خواهد بود.

حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در بنیاد شهید و امور ایثارگران / تاکید مسئولان بنیاد و نمایندگان مجلس بر حمایت از جامعه ایثارگری

ایران پرسمان - رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز گذشته با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران نشست مشترکی با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران بنیاد برگزار کردند .

انتخابات خانه نور ایرانیان بصیر استان قم برگزار شد

ایران پرسمان - انتخابات خانه نور ایرانیان بصیر با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون فرهنگی بنیاد استان، مسئول حقوقی و مالی خانه نور ایرانیان بصیر، جانبازان روشندل و دیگر خادمان شهدا در قم برگزار شد.

تبیین سیره عملی و اهداف والای شهدا و ایثارگران یک وظیفه ملی است

ایران پرسمان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در دیدار با خانواده شهدای ورزشکار که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد گفت: تبیین سیره عملی و اهداف والای شهدا و ایثارگران یک وظیفه ملی است که آینده ایران اسلامی را بیمه خواهد کرد.

اعطای بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به جامعه ایثارگری در سال ۱۴۰۲

ایران پرسمان - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با اشاره به اختصاص بیش از هفتاد هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از محل جزء ۳ و ۴ تبصره ۲ قانون بودجه به ایثارگران در سال ۱۴۰۳ از حمایت ویژه از کارآفرینان برای اشتغال ایثارگران خبر داد.

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت متد برگزار شد

ایران پرسمان - جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت متد با حضور نماینده امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزار شد.

نشست مشاورین وزرا در امور ایثارگران با موضوع برگزاری«رویداد بلندا» برگزار شد

ایران پرسمان - نشست مشاورین وزرا در امور ایثارگران با عنوان برگزاری «رویداد بلندا» با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست اداره کل امور مشاورین در دستگاههای اجرایی، امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.

لزوم هم افزایی و بسیج ظرفیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران

ایران پرسمان - معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: هم‌افزایی و تعامل درون و برون سازمان در حوزه فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تقویت شود.

یادواره شهدای شهرستان بن برگزار می شود

ایران پرسمان - مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بن گفت: یادواره شهدای شهرستان ۱۵ آذرماه برگزار می شود.

دومین کمیسیون پزشکی در استان البرز برگزار شد

ایران پرسمان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در سال جاری خبر داد و گفت: در این کمیسیون تعداد ۴۱۹ پرونده در خصوص برقراری حق پرستاری و حالت اشتغال جانبازان، تعیین درصد جانبازی و کمیسیون خانواده موردبررسی قرار گرفت.

تاکید بر نظارت و پیگیری مجدانه خادمین شهدا در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری

ایران پرسمان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ارزیابی عملکرد ستاد استان از شهرستان گیلان غرب بر نظارت و پیگیری در همه فعالیت‌ها و تلاش مجدانه خادمین شهدا در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری تاکید کرد.

سومین نمایشگاه و جشنواره ملی «هنرهای تجسمی ایثار» برگزار می‌شود

ایران پرسمان - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در نشست خبری گفت: فراخوان سومین جشنواره منطقه‌ای «هنر‌های تجسمی ایثار» با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت برگزار می‌شود.

جانباز ٧٠ درصد دوران دفاع مقدس «حاج حسین واحدپرست» به همرزمان شهیدش پیوست

ایران پرسمان - حاج حسین واحدپرست خط‌شکن گردان مقداد و جانباز ٧٠ درصد دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از جراحات جنگی، دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

برنامه‌های سفر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به شهرستان گرمی

ایران پرسمان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در سفر به شهرستان گرمی، ضمن حضور در تشییع پیکر جانباز گرانقدر مرحمت همایون، با جامعه معظم ایثارگری دیدار کرد.

ساير مطالب

تکریم سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی از 5 خانواده شهید و جانباز در تبریز

حوزه دانش‌پژوهان در پیگیری مسائل نخبگان شاهد و ایثارگر موفق عمل کرده است

مدیران ستادی

مراسم تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر البرزی برگزار شد

عیادت استاندار و مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی از همسر شهید برونسی

راهبرد

استراتژی

مادر شهیدان «یارمحمدی» به لقاءالله پیوست

فراخوان نهمین کنگره بین‌المللی «شعر و داستان ایثار»

جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است

تکریم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از سه ایثارگر

لزوم فراهم شدن زیرساخت های لازم برای پرداخت 48 ساعته هزینه های درمانی جامعه ایثارگران استان ایلام

برپایی میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در حاشیه نماز جمعه

دیدار سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با جانبازان بصیر

جانبازان بصیر به مقامی رسیدند که خداوند به آنها چشم بصیر و بصیرت دل عنایت کرد

کمک هزینه حق پرستاری طی سال جاری برای 340 ایثارگر استان کرمان برقرار شده است

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت «یحیی السنوار»

جبهه مقاومت کمترین توقفی نخواهد داشت/ باذن‌الله حماس زنده است و زنده خواهد ماند

پاسخگوی جامعه ایثارگری با برپایی میز خدمت باشیم/ بنیاد استان گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال سال 1403 از همه استان‌ها جلوتر است

بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران به روز است

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

درخواست 380 جانباز استان کرمانشاه در کمیسیون پزشکی بررسی شد

شهدا هموارکنندگان مسیر انقلاب و روشنایی‌بخش ایران هستند/ توسل به خون شهدا و تاسی به رهنمودهای امامین انقلاب، عامل اقتدار کشور است

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «پراهام »

پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت در مشهد مقدس برگزار شد

رشادت شهدای دوران دفاع مقدس سبب اقتدار نظام اسلامی شد

شهدا مایه غرور و الگوی نسل جوان ما هستند

استاندار خراسان رضوی با خانواده‌های شهید و یک جانباز دوران دفاع مقدس دیدار کرد

پیام‌آوران ایثار مروّج سیره شهدا هستند

تقدیر از برترین‌های طرح شاهد استان همدان

دیدار سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی و نماینده تبریز در مجلس با یک جانباز دفاع مقدس

مسئولان بنیاد استان قزوین با 102 خانواده شاهد و ایثارگر بخش محمدیه دیدار کردند

نشست مدیرکل بنیاد مازندران با فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در بانک صادرات

فیلم | دیدار مدیرکل بنیاد استان و فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین با خانواده شهید تازه شناسایی شده، اکبر صفی‌صمغ‌آبادی

تشییع باشکوه پیکر اسوه ایثار، جانباز البرزی «کوروش محمودی» در نظرآباد

ملاقات چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

همایش «بصیران ولایی» جهت تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنان برگزار شد

جانبازان بصیر به مقامی رسیدند که خداوند به آنها چشم بصیر و بصیرت دل عنایت کرد

تشییع و تدفین پیکر جانباز شهید «حاج اسماعیل روشن » در اراک

دومین نشست فصلی شورای اداری بنیاد کرمانشاه برگزار شد

وداع مردم قم با پیکر شهید «عباس نیلفروشان» در حرم کریمه اهل بیت(ع)

فرزند گرانقدر جانباز دوران دفاع مقدس بر سکوی قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی ایستاد

تجلیل از مدیرکل بنیاد کرمانشاه در مراسم خادمیاران رضوی

دیدار عمومی مدیرکل بنیاد هرمزگان با مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان برگزار شد

دیدار مدیرکل امور هنری بنیاد با خانواده شهید هنرمند «جعفر پاو» در قزوین

خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یک موهبت الهی است

فراخوان سومین جشنواره «هنر‌های تجسمی ایثار» منتشر شد

قزوین میزبان 11 استان در جشنواره هنر‌های تجسمی «ایثار» است

جلسه هم‌اندیشی «جشنواره هنرهای تجسمی ایثار» در قزوین برگزار شد

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید «جعفر پاو» در قزوین دیدار کرد

نشست هم اندیشی مدیرکل بنیاد مازندران با اعضای تشکلهای همسران شهدا

ملاقات چهره به چهره ایثارگران آذربایجان‌شرقی با سرپرست بنیاد شهید استان

بررسی 850 پرونده در کمیسیون پزشکی بنیادشهیدتهران بزرگ/950 نفر در کمیسون‌های مراقبت پرستاری خانواده تعیین و تکلیف شدند

جلسه مجمع سالیانه «سازمان اموال و املاک کوثر» برگزار شد

همایش «بصیران ولایی» جهت تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنان برگزار می‌شود

دهمین نشست «اخلاق کاربردی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار شد

اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

فراخوان فعالان «بازی‌های رایانه‌ای ایثار و شهادت»

بازدید معاون استاندار و مدیرکل بنیاد استان البرز از گلزار شهدای امام زاده عبدالله(ع)

دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با ایثارگران

اقتدار کشور به برکت خون پاک شهیدان و دلاوری ایثارگران است

اجرای قانون جامع ایثارگری وظیفه همه مسئولان است

دیدار چهره به چهره مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی با تعدادی از جامعه معزز ایثارگری

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی با خانواده شهید والامقام «سعادتی‌فر»

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با خانواده شهید والامقام «سعادتی‌فر»

دیدار چهره به چهره مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی با جامعه معزز ایثارگری

رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است

ستاد اقامه نماز بنیاد مازندران شایسته تقدیر ویژه در امرنماز شد

موانع انجام فرآیند تحویل خودرو جانبازان 50 درصد به بالا مشمول برطرف شد

جانباز 70درصد و شاخص البرزی «کوروش محمودی» به خیل شهدا پیوست

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر با تعدادی از ایثارگران بخش سعدآباد

اهدای مدال پارالمپیک توسط قهرمان ملی به مادر شهید البرزی

دیدار سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی از مادر شهید پورالوار در تبریز

دیدار مسئولان خراسان شمالی با خانواده شهید "ابوالفضل کریمی"

اجرای 3 پروژه زیرساختی فرهنگی برای اولین بار در بنیاد شهید استان ایلام

همایش آموزشی همسران جانبازان اعصاب و روان(حامیان سلامت) برگزار شد

اجرای طرح واکسیناسیون جامعه هدف مشمول تهران بزرگ/6700 واکسن آنفلوآنزا تزریق می‌شود

سیره شهدا و ایثارگران راه و مسیر روشن سعادتمندی و کمال است

سفر یک روزه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان هرمزگان به شهرستان میناب

644 نفر در سال جاری تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان قرار گرفتند

700پرونده جانبازی در شهرستان‌های استان تهران تعیین تکلیف شد

هجرت تمدن‌ساز حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم

سالمندی ایثارگران و ارائه خدمات به آنها در جلسه هم‌اندیشی مورد توجه قرار گرفت

ضرورت اجرای قانون برنامه ششم توسعه درباره استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

باید با ایجاد قرارگاه قرآنی در بنیاد شهید و امور ایثارگران از پراکنده کاری پرهیز شود

مهندس اوحدی: هزینه‌های درمانی جامعه ایثارگری ظرف 48 ساعت پرداخت می‌شود

جلسه ارزیابی عملکرد با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان

دیدار سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با مادر شهیدان «آذر سرا»

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران با حضور در سامانه «سامد» با ایثارگران گفت‌وگو کرد

اهتمام بنیاد در پیگیری مسائل جامعه ایثارگری به ویژه در بهداشت و درمان

نشست شورای نویسندگان فصل‌نامه «خط زندگی» بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

تجلیل سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی از چهار مادر شهید در تبریز

محفل انس قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد و «نخبگان قرآنی شاهد و ایثارگر» برگزار شد

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «اصفهانی» در مازندران

نمایندگان ایثارگران بازوان پرتوان بنیاد شهید در حل مشکلات ایثارگران هستند

ایجاد قرارگاه قرآنی در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار قرار گیرد

همایش فصلی کارکنان بنیاد استان البرز برگزار شد

نشست فصل‌نامه «خط زندگی» بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد از پروژه مستند نمایشی «شهدای غریب در اسارت» بازدید کرد